KATTENHOTEL
Wij beschikken over 14 ruime, individuele hokken, waaronder een groot familiehok en 4 hokken met een buitenverblijf. Al onze hokken zijn uitgerust met kattenmeubilair en hebben leuke speelgoedjes. Tevens zorgen achtergrondmuziek en veel daglicht voor een aangename sfeer. Onze hokken zijn 2 m hoog, 1 m breed en 2 m diep, waardoor zij veel groter zijn dan de wettelijke normen (1m² op 1.85m). Hierdoor kan Uw kat gerust haar favoriete speeltje en/of mandje meebrengen.
Voor mensen met meerdere katten is er het familiehok met extra grote krabpalen en hangmatjes, alsook de gewone hokken die met een tussendeur met elkaar verbonden kunnen worden.
De buitenrennen zijn enkel in de zomer bij mooi zonnig weer toegankelijk. Zo worden verkoudheden bij de poesjes vermeden. Bij fris weer worden onze binnenhokken verwarmd zodat het er het hele jaar door, dag en nacht, lekker warm is.
De katten worden tweemaal per dag gevoed maar wij passen natuurlijk deze gewoonte aan als uw kat thuis iets ander gewend is. U dient zelf voeding mee te brengen. Indien uw kat extra zorg of medicatie nodig heeft, vragen wij u dit op voorhand mee te delen.
De hokken worden elke dag zorgvuldig uitgekuist, waardoor vieze geurtjes vermeden worden. Na het vertrek van een poes worden de hokken grondig gereinigd en ontsmet.
Natuurlijk zijn er elke dag onze knuffel- en speelmomenten en brengt de dierenarts een bezoek.
Dit alles zorgt voor een optimale verzorging en de nodige aandacht voor elke kat.
Afspraken
Wanneer kan ik mijn kat brengen en ophalen?
Het brengen en ophalen van de katten dient steeds te gebeuren na een telefonische afspraak. Dit voor uw noch andere katten te stresseren.
Op zon- en feestdagen is het brengen en ophalen van uw dier(en) enkel mogelijk om 21u.
Moet mijn kat aan bepaalde voorwaarden voldoen?
- Niet gecastreerde katers worden na de leeftijd van 6 maanden niet toegelaten in het pension.
- Elke kat moet ingeënt zijn tegen katten- en niesziekte en leukose.
- Uw kat dient behandeld te zijn tegen parasieten zoals vlooien en wormen.
- Bij vaststellen van vlooien wordt de kat door ons behandelt, mits bijbetaling.
- Het vaccinatieboekje moet de kat steeds vergezellen.
- Lees hier ons huisreglement.
Wat als mijn kat ziek wordt tijdens het verblijf?
- De eigenaar moet steeds iemand aanduiden die gemachtigd is in zijn/haar plaats belangrijke beslissingen te nemen inzake gezondheid en behandeling indien nodig.
- Bij oudere katten is het raadzaam voor de vakantie al eens stil te staan bij de mogelijkheid van het overlijden van de kat. (Laten ophalen/begraven in uw tuin/crematie/urne/uitstrooien in uw tuin of op een strooiweide van het crematorium...) U begrijpt dat wij het stoffelijk overschot niet kunnen bewaren tot uw terugkeer.
Kan ik mijn afspraak nog annuleren?
- Annulaties dienen ten minste 1 week (in hoogseizoen 2 weken) voor de gereserveerde pensionperiode te gebeuren.
- Bij laattijdige annulatie verplicht de cliënt zich ertoe 50% van het totale bedrag te betalen.
- Bij het niet opdagen zonder annulatie verplicht de cliënt zich ertoe het volledige bedrag te betalen met een extra boete van 15%.
- Bij een schriftelijke annulatie vermeldt u best uw telefoonnummer zodat wij u kunnen bevestigen dat wij uw annulatie hebben ontvangen.
Openingsuren
Het is vanzelfspekend dat wij voor de poesjes 24u op 24, 7 dagen op 7 paraat staan. Maar voor het brengen en ophalen van uw diertjes vragen wij ons eerst telefonisch te contacteren zodat een gepaste afspraak kan gemaakt worden.
Woensdag is onze sluitingsdag (enkel ophalen of brengen op afspraak is mogelijk. Op zon- en feestdagen kunnen de poezen enkel om 21u gebracht en opgehaald worden. De Kerst- en Nieuwjaarsdagen maken hierop wel een uitzondering. Daar worden speciale afspraken rond gemaakt.
Tarieven
Standaard verblijf
exclusief voeding
Standaard verblijf
exclusief voeding
Verblijf met buitenhok
exclusief voeding
Opmerking
U kan kiezen tussen een standaard verblijf of verblijf met buitenhok.
Download het contract
Gelieve dit document op voorhand in te vullen en naar ons door te sturen.